RSS
https://www.beadsandfindings.net

Tuesday, July 27, 2010

Evening Fun with a rugby Player


මේක වුනේ ගිය අවුරුද්දෙ. මන් ඔඩෙල් එක ගවින් 120 බ්ස් එකක නැග්ගා හවස 5 ට විතර. ඒක සතියේ දවසක්. දන්නවානේ ඒ වෙලාවට නග්ගහම කොච්චර අතල් එකක් ගන්න පුලුවන්ද කියලා.

මන් බස් එකේ මැද්දට ගියා. ටික වෙලාවක් යනකොට මට දැනුනා මොකක් හරි දෙයක් මගේ පුකේ ගැවෙනවා කියලා. මන් මුලින් හිතුවේ ගැනූ කෙනේක් ගේ කුඩ මිටක් කියලා. ඒත් පස්සෙ තෙරුනේ කුඩ මිටක් නෙවෙයි, පොල්ලක් කියලා. මන් ෂේප් එකේ පිටිපස්ස බැලුවා. ම්ම්ම්..... කලු අයියා කෙනෙක්. නමුත්, මිනිහා හෙනම ගති. කලු වුනාට රගර් ප්ලෙයර් කෙනෙක් වගේ.

ඉතින් දැන් මිනිහා හෝ ගලා මගේ පුකේ ඌගේ පයියගාවනවා. ඒක ගාවනවා නෙවෙයි අතුල්ලනවා.

දැන් කොහුවලට ආවා. මන් බස් එකෙන් බැස්සා. මෙන්න මෙයත් බහැලා. මන් දිහා හිනා වුනා. මාත් ඉතින් හිනාවුනා, නැත්නම් හරි නෑ නේ. මිනිහා මගෙන් ඇහුවා කොහෙද යන්නෙ කියලා. මන් කියුවා ගෙදර කියලා. පස්සේ මෑන් කියනවා එයා ගේ බොඩිමට යමු කියලා. මන් කියුවා. බෑ මට ගෙදර යන්න ඔනේ. ඔයා ඉන්න තැන කියන්න මන් එන්නම් කියලා. පස්සෙ මෑන් ගෙ මොබිල් නම්බර් එක ඉල්ල ගත්තා.


මන් ගෙදර ගිහින් ඇග සොදලා එයාට කොල් එකක් දුන්නා. එයා කියුවා එන්න කියලා. මන් ගියා. එයා ඇදලා හිටියේ කලුයි තැබිලි පාට සරමක්.

එයා මාව එයාගේ රූම් එකට එක්ක ගියා. ගියා විතරයි එයා මාව බදා ගත්තා අග වටෙ අත් දෙක දාලා. ඊට පස්සෙ එයා මගේ තොල් ඉරුවා. මන් හිතන්නෙ අපි විනාඩි 5ක් විතර කිස් කලා.

ඊට පස්සෙ එයා මගේ ටී එක ගලවලා මගේ බෙල්ලෙ ඉදන් පහලට කිස් කලා. මුලින්ම මගේ බෙල්ල වටේ. ඊට පස්සේ එයා මගේ පපුව කිස් කලා. ඊට පස්සේ ඒයා මගේ තන් දෙක උරා බීවා. තන් පුඩු වටේට දිවෙන් ලෙව කාවා. පස්සෙ මගේ කිහිලි ලෙව කැවා. ඊට පස්සේ එයා මගේ බඩ දිගේ කිස් කලා. බුරිය වටේ දිව ගැවුවා. මට නම් ඉන්න බෑ. පිස්සු වගේ. මාර අතල් එකක් දුන්නේ.

මගේ කලිසම ගැලෙවුවා. ඊට පස්සේ මගේ ජොකා උඩින් එයා මගේ පයිය හැපුවා. හපලා ජොකාත් ගලවලා ප්යිය ඌරා බීවා. හක්කේ ටොපා ගැවුවා. දීවේන් ටොපා ලෙව කෑවා.


මගේ ඇට දෙකත් ලෙවකාලා, මගේ ඉකිලි ලෙව කන්න ගත්තා. අම්මෝ ඉන්න බෑ දැන්. මට බ්ඩු යයි ද කියලා බයේ හිතියේ. ඒ තරම්ම සැප. දැන් මගේ කකු දෙක ලෙවකාලා මගේ කකුල් වල ඇගිලි ඉරුවා. ඊට පස්සේ එයා මගේ ඇග උඩට අවිල්ල සරම උස්සලා කටට දුන්නා. එක ලොකුයි. මගෙ කටෙන් එකයි. එයා මගේ කටෙ ෆක් කරා විනාඩි 10ක් විතර.

එහෙම කරලා මිනිහා මාව අනික් පැත්ත හරවලා මගේ හිල ලෙව කැවා. කාලා එයා කොන්ඩම් එකක් දාලා මගේ පුකේ ඇනසිකා ජේල් එක ගැවා. ඒක ගැවහම හිල හොදට බුරුල් වෙනවා.

දැන් මිනිහා මගේ හිලට හෙමින් හෙමින් දානවා. අගල් 9ක් බස්ස ගන්නවා කියන්නේ ලේසි වැඩක් නෙවේයි නේ. කොහොම හරි මිනිහ එක බස්ස ගත්තා.

මුලින්ම ඩොගි ස්ටයිල් එකට ගැහුවා, ඊට පස්සේ පැත්තට ඉදන් කකුලක් උස්සන් ගැහුවා. ඊට පස්සේ කකුල් දෙක කරට අරන් ගැහුවා. ඔහෝම විනාඩි 30ක් විතර ගැහුවා. ඊට පස්සේ මන් පොල් ලෙල්ලක් ගස්ස ගත්තා. එක විනාඩි 5ක් විතර ගහද්දි එයාට බඩු ගියා. මිනිහා ඊට පස්සේ මට අතේ ගැස්සුවා. ගහන ගමන් මගේ නිපල්ස් ලෙව කාවා. මට විනාඩි 1න් විතර බඩු ගියා.

පස්සෙ අපි ගොඩක් දවස් වලට හවසට සෙක්ස් කරනවා.

1 comment:

Unknown said...

plz tell me about anasica gel....

Post a Comment